מה תרצו להיות? הלקוח או המוצר?

כשאנו משלמים שכר טרחה עבור מוצר/ ייעוץ שרכשנו, בעל המקצוע קיבל את הכסף מאיתנו, ולכן הוא שם אותנו בפרונט.

יש לזה חשיבות עצומה, במיוחד כאשר אנחנו שמים בידיו את החסכונות הכי גדולים שלנו. אנחנו מצפים שהאינטרס שלו יהיה אנחנו.

לכן, המטרה של הפגישה הראשונית היא להכיר אתכם, את הצרכים שלכם ולבנות ביחד תיק אופטימלי שישרת את השקפת עולמכם כיחידים וכתא משפחתי.

 

לפני הפגישה, אני פונה למסלקה הפנסיונית של משרד האוצר כדי לאתר את המוצרים הפנסיוניים הרשומים על שמכם ובמקביל להר הביטוח כדי לאתר ביטוחים קיימים.

לצערי, קיימת הרבה בורות בתחום הפנסיוני, היות והמידע לא נגיש לכלל בשפה ובמושגים.

לכן, אנחנו עוברים ביחד על כל מוצר שקיים במסלקה, על היתרונות והחסרונות שלו, הרכב ההשקעה ועל הפרמטרים שצריך לשים דגש כדי לבצע השוואה ואיך כל פרמטר כזה יכול להשפיע על הקצבה שלנו.

 

שלב שני, זה ההשקעות, ההון הנזיל שלנו. ניתן בהחלט להישען על ההון הפנסיוני הגדול ולקבוע מטרות לטווח ארוך וטווח קצר בהתאם לצרכים שלנו.

אנחנו עוברים ביחד על האלטרנטיבות ההשקעה, בהתאם לסכום, לרמת הסיכון ולמטרות.

 

ולבסוף, נעבור על הביטוחים שהם על תקן גידור סיכונים לכסף ומניעה של קריסה כלכלית, כי הרי כל תוכנית מחייבת הגנה. בנוסף נבדוק שאין כפל ביטוחי ושאתם אכן מכוסים בהתאם לצרכים שלכם.

 

באמצעות אפיון צרכים והגדרת מטרות והכוונה שלי, נבנה ביחד תמהיל השקעה שמורכב מהחיסכון הפנסיוני, ההשקעות והביטוח.

ככל שתבינו יותר מה יש לכם ואיך אפשר למנף אותו בצורה שהיא ספציפית לכם, תגיעו ליעדים הכלכליים שהצבתם לעצמכם.

 

על מנת שאתם תהיו הלקוחות ולא המוצר, הפגישה כרוכה בעלות שבסופה תקבלו המלצות על אובייקטיביות נרחבות על הכספים שלכם.