You are currently viewing בדיקות תקופתיות מונעות פנצ'ר בגלגל

כמה זמן לדעתכם האוטו ייסע עם ירידת אויר בגלגלים עד שנזהה שזה פנצ'ר? ומהן הסכנות שיכולות להיגרם כתוצאה מכך? ואיך בדיקה תקופתית יכולה לזהות את זה מבלי שנשחק את הרכב ועם סיכון מינימלי לסכנה?

אני רוצה לספר לכם היום על מקרה שבו גיליתי פנצ'ר בגלגלים.

נפגשתי עם אדם בן 60, שכר 45,000 עם ביטוח מנהלים על כל השכר.

כשהוא פתח את ביטוח המנהלים, היה למעסיק הסכם מול חברת הביטוח על תעריף נמוך של אובדן כושר עבודה. ההסכם היה לשנה ולא חודש.

אובדן כושר עבודה הוא ביטוח שמתייקר עם הגיל והמעסיק אינו יכול לשלם יותר מ 2.5 אחוז הפרשה. זה אומר שעם הגיל, המעסיק יוכל לשלם פחות על הכיסוי והכיסוי יקטן בהתאם.

לאותו אדם שנפגשתי איתו עם שכר של 45,000, הפיצוי לאובדן כושר עבודה היה 1000 שח. אתם קולטים? 1000 שח אם יקרה לו משהו!!

לאדם בן 60 שלא בטוח שיוכל לעבור הצהרת בריאות נקייה.

לא היה לו סוכן שיעקוב אחרי האובדן כושר עבודה והדמי ניהול הגבוהים ששילם וזו הייתה התוצאה.

בבדיקה מול כמה חברות הביטוח, הצלחתי לגרום לו לעבור לקרן פנסיה ללא הצהרת בריאות ובכך להגדיל לו את אובדן כושר העבודה ל 75%, להגדיל לו את התגמולים שהמעסיק שילם מ-5 אחוז ל-6.5, להוריד לו את הדמי ניהול ולחסוך לו מאות אלפי שקלים עד הפרישה.

לאותו אדם ירד האויר בגלגלים והוא אפילו לא ידע מזה, הוא לא ידע שהוא בסכנה.

מתי בפעם אחרונה אתם בדקתם את הפוליסות שלכם?

מוזמנים לתאם איתי פגישה ולזהות אם גם לכם יש פנצ'ר בגלגל.

יונית גרוסמן,

סוכנת פנסיוני, פיננסים וביטוח

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
שם מלא
טלפון

כתיבת תגובה